Toimitusehdot

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 01.01.2023 alkaen.

Kauppasivusto

Lasitukku.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille.

Ehdoista

Mikäli sivustolla esiintyy ilmiselviä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä Lasitukku.fi:llä on oikeus olla toimittamatta tuotetta näiden virheellisten tietojen perusteella. On asiakkaan itsensä vastuulla, hyväksyykö tuotteen korjatuin ehdoin ja tiedoin.

Tärkeää

Tarjouksen hyväksymisen jälkeen saat tilausvahvistus/laskun sähköpostiisi. Vahvistuksen puuttuminen tarkoittaa, että tilaus ei ole tullut onnistuneesti perille. Ota tällöin välittömästi yhteyttä meihin sähköpostitse myynti (a) lasitukku.fi

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii ennakkomaksu/-lasku. Tilauksenne jälkeen lähetämme teille tilausvahvistus/laskun sähköpostiinne.

HUOM !
Tuotteet siirtyvät toimitukseen tai tuotantoon vasta kun maksusuoritus näkyy meillä suoritettuna.

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö, määrät, mitat ja värit. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden parhaiten sähköpostilla myynti (a) lasitukku.fi

Toimitusaika

Toimitusaika lasketaan tilauksen maksusuorituksen saapumisesta meille.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Toimitusaika kerrotaan aina tarjouksessa.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Noutopiste toimitus (Pienet kevyet lähetykset)

Tuote toimitetaan noudettavaksi lähimpään R-Kioskin tai K-Kaupan noutopisteeseen.
Teille tulee tekstiviesti ja sähköposti ilmoitus kun tilauksenne on noudettavissa noutopisteestä.

Kotiin toimitus (Isot/suuret ja painavat lähetykset)

Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan kohde osoitteeseen, kohde osoitteen pihalle.
Asiakkaan tulee varmistaa, että joku on tuotteiden saapuessa vastaanottamassa, tarkistamassa ja kuittaamassa toimituksen.
Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta annetusta GSM-numerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa.
Jos toimitus viivästyy sen takia, että vastaanottajaa ei tavoiteta (tai vastaanottaja sopii sovitun pvm jakelun) sovittuna aikana, kuljetuksen keskeyttämisestä sekä tavaran säilyttämisestä aiheutuvat maksut peritään asiakkaalta jotka ovat yleensä yhteensä n. 60,00-75,00Eur.

Palautusehdot

Mikäli asiakkaan tilaama tuote on erityisesti valmistettu, tuotettu tai muokattu asiakkaan toiveiden tai antamien mittojen mukaisesti, ei tällä tuotteella ole yleistä tutustumis- tai palautusoikeutta. Tuote on tällöin valmistettu asiakkaan toiveiden ja antamien mittojen mukaisesti, jolloin uudelleen myyminen on mahdotonta. Myös mittavirhe on näissä tuotteissa asiakkaan vastuulla.

Lunastamaton lähetys

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Tuotteet pakataan tukevasti ja tarkoituksenmukaisesti kuljetusvaurioiden minimoimiseksi.
Tästä huolimatta tarkistakaa toimitettujen tuotteiden kuljetuspakkauksien kunto ennen lähetteen allekirjoittamista. Mikäli havaitsette pakkauksissa selkeitä ulkoisia vaurioita, tehkää vahinkoilmoitus yhdessä kuljetusyhtiön edustajan kanssa ja Lasitukku.fi:n asiakaspalveluun kirjallisesti sähköpostiosoitteeseen myynti (a) lasitukku.fi

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen myynti (a) lasitukku.fi.